Dit doen wij

Administratiekantoor Bouterse is in mei 1991 opgericht. Wij verrichten onze werkzaamheden voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Onze zakelijke klanten zijn MKB-ondernemers, vrije beroepen, zzp’ers, verenigingen en stichtingen. Door de combinatie van jarenlange ervaring, hoog opgeleid personeel, aanwezige kennis van de markt, het vakgebied, de lage drempel en de korte lijnen zijn wij in staat onze klanten te voorzien van persoonlijke begeleiding en een deskundig advies.
Op onze locatie aan de Torenstraat 43a in Serooskerke kunnen (startende) ondernemers terecht voor de onderstaande dienstverlening:
administratieve dienstverlening
fiscale dienstverlening
bedrijfsadvisering
financiële planning

Particulieren kunnen bij ons terecht voor de onderstaande dienstverlening:
het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
invullen formulieren zorgtoeslag, huurtoeslag, etc.
fiscale en financiële adviezen

Administratiekantoor Bouterse is in onder andere de volgende branches actief:
bouwbedrijven
horeca
detailhandel
dienstverlenende bedrijven
agrarische sector
toerisme
transportsector
etc

Administratiekantoor Bouterse

Torenstraat 43a
4353 AB Serooskerke

t: 0118 593159
e: info@bouterse-administratie.nl

       

noab;
sns