Dit doen wij
Administratiekantoor Bouterse is in mei 1991 opgericht. Wij verrichten onze werkzaamheden voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Onze zakelijke klanten zijn MKB-ondernemers, vrije beroepen, zzp’ers, verenigingen en stichtingen. Door de combinatie van jarenlange ervaring, hoog opgeleid personeel, aanwezige kennis van de markt, het vakgebied, de lage drempel en de korte lijnen zijn wij in staat onze klanten te voorzien van persoonlijke begeleiding en een deskundig advies.
Op onze locatie aan de Torenstraat 43a in Serooskerke kunnen (startende) ondernemers terecht voor de onderstaande dienstverlening:
√ administratieve dienstverlening
√ fiscale dienstverlening
√ bedrijfsadvisering
√ financiële planning
Particulieren kunnen bij ons terecht voor de onderstaande dienstverlening:
√ het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
√ invullen formulieren zorgtoeslag, huurtoeslag, etc.
√ fiscale en financiële adviezen
Administratiekantoor Bouterse is in onder andere de volgende branches actief:
√ bouwbedrijven
√ horeca
√ detailhandel
√ dienstverlenende bedrijven
√ agrarische sector
√ toerisme
√ transportsector
√ etc
Administratiekantoor Bouterse
Torenstraat 43a
4353 AB Serooskerke
t: 0118 593159
e: info@bouterse-administratie.nl
;